Česky | English | Deutsch | Polski | По-русски | 中文 | 한국어 | Hrvatski | Türkie | ไทย |
O firmě
veletrh BUDMA 2017

Vážení obchodní přátelé, zveme Vás k návštěvě naší expozice na mezinárodním stavebním veletrhu Budma 2017, který se uskuteční v termínu 07.02.–10.02.2017 v Polské Poznani. Těšíme na vaši návštěvu v hale 3, stánek č. 41. Bližší informace poskytne Ing. Pašiaková Taťána, tel: +420605263646, e-mail: marketing@itczlin.cz


veletrh Spielwarenmesse 2017

Vážení obchodní přátelé, zveme Vás k návštěvě naší expozice na mezinárodním veletrhu hraček Spielwarenmesse 2017, který se uskuteční v termínu 1.2. – 6. 2. 2017 v Německém Norimberku. Těšíme na vaši návštěvu v hale 11.1, stánek F-07. Bližší informace poskytne Ing. Pašiaková Taťána, tel: +420605263646, e-mail: marketing@itczlin.cz


Pozvánka na seminář - Bezpečné provozování dětských hřišť

Dne 25. 1. 2017 pořádá ITC seminář Bezpečné provozování dětských hřišť. Využijte příležitosti a zdokonalte své znalosti legislativy, norem, kontrolních a servisních mechanismů v souladu s normami řady EN 1176. Více informací, včetně přihlášky, naleznete na stránkách semináře ZDE v sekci vzdělávání. Na vaši účast se těší organizátoři.


Nový dokument NBOG

V seznamu dokumentů NBOG byly doplněny aktualizované a nové verze dokumentů. Změny byly zvýrazněny. Sekce s dokumenty ZDE


Ocenění ITC fakultou aplikované informatiky (FAI) při UTB Zlín

Dne 19.10.2016 převzal RNDr. Radomír Čevelík, místopředseda představenstva ITC, ocenění v podobě bronzové pamětní medaile za dlouhodobou podporu rozvoje FAI v oblasti propojení výzkumné organizace s industriální sférou.


ITC TurEx

O firmě » Projekty

ITC-TurEx - Marketingový projekt k vytvoření obchodního zastoupení ITC v Turecku pro expanzi na tamní trh zkušebnictví.

ÚVOD

Tento projekt je spolufinancován Evropským fondem pro regionální rozvoj a Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR.

1. IDENTIFIKACE PROGRAMU:

Název programu: Operační program průmysl a podnikání (OPPP)

Program – Marketing

Opatření 2.1.

2. PŘEDMĚT PROJEKTU:

Předmětem projektu je zpracování marketingových materiálů v anglickém jazyce, které svým charakterem, obsahem a zaměřením výrazně dopomohou k naplnění výsledných cílů celého projektu.

3. CÍL PROJEKTU:

Cílem projektu je vytvořit prostředí pro expanzi zpočátku na turecký trh zkušebnictví s cílem získání nových zahraničních zákazníků z průmyslového sektoru a vytvořit ve spojení s certifikačními aktivitami žadatele silné komerční vazby s významnými výrobními podnikatelskými subjekty Turecka, zejména pak v oblasti stavebních výrobků. Projekt cestou vytvoření obchodního zastoupení ve formě smluvního vztahu s již dlouhodobě fungujícím certifikačním orgánem působícím na trhu zkušebnictví v Turecku v oblasti posuzování shody výrobků či certifikaci systémů zajistí pro ITC optimální prostor pro marketingové oslovení dané lokality s cílem realizace konkrétních zakázek. Oslovení trhu bude probíhat pomocí cyklu prezentací schopností, možností a pravomocí ITC na poli zkušebnictví v přímé spojitosti s Evropskou legislativou řešící uvádění výrobků na jednotný evropský trh, posuzování shody s technickými předpisy na úrovni EU, zavádění systému managementu jakosti ISO 9000, ISO 14000, EMAS, HACCP a jiných. Projekt navazuje na úspěšná předběžná jednání s Tureckými partnery. Projekt vytvoří vzorový model pro vstup na další trhy a to zejména Ruska, Běloruska a Ukrajiny.

4. ŘEŠENÍ PROJEKTU:

  • Základní prezentace ITC v anglickém jazyce, digitální forma na CD, formát Power Point, prezentace kompetencí ITC
  • Informační texty v anglickém jazyce, digitální forma na CD, formát MS Word (DOC) nebo Adobe Acrobat (PDF), slouží k zefektivnění prvotní komunikace mezi potenciálním klientem specifického oboru a poskytují mu přesné informace o postupu spolupráce s ITC.
  • Prezentace specifických okruhů v anglickém jazyce, digitální forma na CD, formát Power Point, prezentace specifických kompetencí ITC, navazuje na informační texty.

5. FINANCOVÁNÍ PROJEKTU:

Finanční zdroje z veřejného zdroje činí 46% celkových uznatelných (nákladů bez DPH) nákladů projektu a spoluúčast žadatele činí zbylých 54%.

6. ČASOVÝ HARMONOGRAM PROJEKTU:

  • Zahájení projektu: 30.9.2005
  • Ukončení projektu: 30.3.2006


Za aktuálnost údajů odpovídá: Ing. Patrik Punčochář

Aktualizováno: 1.3.2016
 
> Webdesign studio