Česky | English | Deutsch | Polski | По-русски | 中文 | 한국어 | Hrvatski | Türkie | ไทย |
O firmě
Elektronická komunikace – omezení příloh ve formátu ZIP

ITC aplikovalo opatření, díky kterému nebude možné doručit elektronickou zprávu s přílohou ve formátu ZIP.

Pro doručení většího množství elektronických dokumentů použijte jinou metodu než komprimaci do formátu ZIP.

Děkujeme za pochopení.


Rozšíření notifikace pro CPR

ITC novým rozhodnutí ÚNMZ 4/2016 rozšířilo notifikaci CPR o tyto normy: ČSN EN 12566-7:2013,
ČSN EN 14891:2012, ČSN EN 15501: 2013, ČSN EN 12602+A1:2013, ČSN EN 15037-5:2013, ČSN EN 15285:2008, ČSN EN 15286:2013.
Bližší informace v detailech aktuality.


Rozšíření rozsahu akreditace AKL o kalibraci měřičů zatmavení autoskel

Kalibrační laboratoř v rámci rozšiřování služeb nabízí akreditovanou kalibraci měřičů zatmavení skel. Kalibrace těchto měřičů je důležitá pro zjištění hodnoty propustnosti světla a to především u autoskel, kde nejnižší povolená hodnota propustnosti světla čelního skla a bočních skel je 70%. Služba je vhodná především pro autoservisy a firmy, provádějící instalaci a kontroly tónovaných skel či zatmavovacích fólií.  
Odkaz na akreditaci zde.
Odkaz na kalibrační laboratoř zde.


ČSN EN ISO 9000:2016 v české verzi

V souvislosti s normou ISO 9001:2015 byla nově vydána také ISO 9000:2015 Systémy managementu kvality - Základní principy a slovník. Česká verze této normy je dostupná od 02/2016 jako ČSN EN ISO 9000:2016.


ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN EN ISO 14001:2016 na ČSN online

Registrovaní uživatelé mohou od 19.1.2016 na stránkách https://csnonline.unmz.cz/ stahovat českou verzi revidovaných norem ISO 9001 a ISO 14001.


ITC TurEx

O firmě » Projekty

ITC-TurEx - Marketingový projekt k vytvoření obchodního zastoupení ITC v Turecku pro expanzi na tamní trh zkušebnictví.

ÚVOD

Tento projekt je spolufinancován Evropským fondem pro regionální rozvoj a Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR.

1. IDENTIFIKACE PROGRAMU:

Název programu: Operační program průmysl a podnikání (OPPP)

Program – Marketing

Opatření 2.1.

2. PŘEDMĚT PROJEKTU:

Předmětem projektu je zpracování marketingových materiálů v anglickém jazyce, které svým charakterem, obsahem a zaměřením výrazně dopomohou k naplnění výsledných cílů celého projektu.

3. CÍL PROJEKTU:

Cílem projektu je vytvořit prostředí pro expanzi zpočátku na turecký trh zkušebnictví s cílem získání nových zahraničních zákazníků z průmyslového sektoru a vytvořit ve spojení s certifikačními aktivitami žadatele silné komerční vazby s významnými výrobními podnikatelskými subjekty Turecka, zejména pak v oblasti stavebních výrobků. Projekt cestou vytvoření obchodního zastoupení ve formě smluvního vztahu s již dlouhodobě fungujícím certifikačním orgánem působícím na trhu zkušebnictví v Turecku v oblasti posuzování shody výrobků či certifikaci systémů zajistí pro ITC optimální prostor pro marketingové oslovení dané lokality s cílem realizace konkrétních zakázek. Oslovení trhu bude probíhat pomocí cyklu prezentací schopností, možností a pravomocí ITC na poli zkušebnictví v přímé spojitosti s Evropskou legislativou řešící uvádění výrobků na jednotný evropský trh, posuzování shody s technickými předpisy na úrovni EU, zavádění systému managementu jakosti ISO 9000, ISO 14000, EMAS, HACCP a jiných. Projekt navazuje na úspěšná předběžná jednání s Tureckými partnery. Projekt vytvoří vzorový model pro vstup na další trhy a to zejména Ruska, Běloruska a Ukrajiny.

4. ŘEŠENÍ PROJEKTU:

  • Základní prezentace ITC v anglickém jazyce, digitální forma na CD, formát Power Point, prezentace kompetencí ITC
  • Informační texty v anglickém jazyce, digitální forma na CD, formát MS Word (DOC) nebo Adobe Acrobat (PDF), slouží k zefektivnění prvotní komunikace mezi potenciálním klientem specifického oboru a poskytují mu přesné informace o postupu spolupráce s ITC.
  • Prezentace specifických okruhů v anglickém jazyce, digitální forma na CD, formát Power Point, prezentace specifických kompetencí ITC, navazuje na informační texty.

5. FINANCOVÁNÍ PROJEKTU:

Finanční zdroje z veřejného zdroje činí 46% celkových uznatelných (nákladů bez DPH) nákladů projektu a spoluúčast žadatele činí zbylých 54%.

6. ČASOVÝ HARMONOGRAM PROJEKTU:

  • Zahájení projektu: 30.9.2005
  • Ukončení projektu: 30.3.2006


Za aktuálnost údajů odpovídá: Ing. Patrik Punčochář

Aktualizováno: 1.3.2016
 
> Webdesign studio