Česky | English | Deutsch | Polski | По-русски | 中文 | 한국어 | Hrvatski | Türkie | ไทย |
O firmě
Seminář - Legislativní změny v oblasti osobních ochranných prostředků (OOP), postupy uvádění na trh

Dne 20. 9. 2017 pořádá ITC seminář: Legislativní změny v oblasti osobních ochranných prostředků (OOP), postupy uvádění na trh. Více informací včetně přihlášky naleznete na stránkách semináře ZDE v sekci vzdělávání. Akce je placená. Základní cena 4 500 Kč (bez DPH), pro klienty ITC 3 800 Kč (bez DPH). V ceně semináře je roční přístup na portál Zákony a normy.


Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2017/746 o diagnostických zdravotnických prostředcích in vitro

Dne 5. 5. 2017 bylo v Úředním věstníku Evropské Unie zveřejněno nové Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2017/746 ze dne 5. dubna 2017 o diagnostických zdravotnických prostředcích in vitro a o zrušení směrnice 98/79/ES a rozhodnutí Komise 2010/227/EU.
Toto nařízení vstupuje v platnost dvacátým dnem po vyhlášení a použije se ode dne 26. Května 2022.


Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2017/745 o zdravotnických prostředcích

Dne 5. 5. 2017 bylo v Úředním věstníku Evropské Unie zveřejněno nové Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2017/745 ze dne 5. dubna 2017 o zdravotnických prostředcích, změně směrnice 2001/83/ES, nařízení (ES) č. 178/2002 a nařízení (ES) č. 1223/2009 a o zrušení směrnic Rady 90/385/EHS a 93/42/EHS
Toto nařízení vstupuje v platnost dvacátým dnem po vyhlášení a použije se ode dne 26. května 2020.


Větší bezpečnost pacientů a modernější péče o veřejné zdraví díky novým předpisům EU o zdravotnických prostředcích

Došlo k přijetí dvou nařízení o zdravotnických prostředcích, která v EU vytyčují modernější a spolehlivější legislativní rámec pro lepší ochranu veřejného zdraví a větší bezpečnost pacientů. Více informací ZDE


Nařízení vlády 97/2017 Sb. , kterým se mění nařízení vlády č. 86/2011 Sb., o technických požadavcích na hračky, ve znění pozdějších předpisů

Od 24. května 2017, vstoupí v účinnost nařízení vlády 97/2017 Sb., které upravuje požadavky na hračky z hlediska jejich chemických vlastností ( s výjimkou bodů 2 a 4) . Změna se týká přílohy 2 dodatku C ( formamid, benzisothiazolinon).
Od 24. listopadu 2017 vstoupí v účinnost body 2 a 4 tohoto NV, které upravují požadavky na hračky z hlediska chemických vlastností. Změna se týká přílohy 2 dodatku C (chloromethylisothiazolinon a methylisothiazolinon, jak samostatně, tak v poměru 3 : 1.


ITC Profex 3

O firmě » Projekty

ITC-Profex III: proexportní vzdělávání certifikačních pracovníků

ÚVOD

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR prostřednictvím ministerstva průmyslu a obchodu.

1. IDENTIFIKACE PROGRAMU:

Název programu: Operační program Rozvoj lidských zdrojů (OPRLZ)

Priorita 3.4 – Adaptibilita a podnikání

Opatření 3.4.2 – Specifické vzdělávání

Grantové schéma: Profese – program odborného růstu pracovníků, 3. kolo

2. PŘEDMĚT PROJEKTU:

ITC P rofex III je uceleným proexportním školícím projektem zahrnující vzdělávací aktivity pro zvýšení konkurenceschopnosti zkušebního ústavu jako evropské notifikované osoby. Projekt obsahuje cílené vzdělávací aktivity pro certifikační pracovníky v rámci posuzování bezpečnosti, vlivu na zdraví lidí a dopadů na životní prostředí pro oblasti hraček, osobních ochranných prostředků, stavebních výrobků a moderních systémů řízení podniků. Je zaměřen na proškolení klíčových certifikačních pracovníků a pracovních týmů o způsobu aplikace informací, postupů a budoucích trendů nabytých vzdělávacími aktivitami na světové úrovni a zejména pak se zaměřením na asijské trhy.

3. CÍL PROJEKTU:

Hlavním cílem projektu je zvýšit konkurenceschopnost společnosti na českém, evropském a zejména světovém trhu prostřednictvím vzdělávání svých pracovníků na úrovni získávání klíčových informací o technických požadavcích na trzích mimo státy Evropské unie. Projekt je tak výzmamně proexportně zaměřený. Projekt koresponduje se strategickými zájmy společnosti ve dvou klíčových oblastech. Tou první je konkurovat evropským zkušebnám tlačící se na obrovský asijský trh s levnou pracovní silou a tendencí zaplavit svět svou produkcí a tou druhou je dokonale poznat tamní prostředí, vytvořit pevné obchodní vazby a umožnit tak evropským producentům vstoupit na jejich trhy s jiným druhem zboží či služeb. V obou dvou případech bude ITC benefitovat realizací tržeb. Přínosy pro veřejný sektor budou také v obou dvou případech. V prvním případě bude ITC zajišťovat v rámci svých kompetencí kontrolu bezpečnosti tamních výrobků a ve druhém umožní snadnější vstup podniků na zahraniční trhy.

4. ŘEŠENÍ PROJEKTU:

  • Technické, bezpečnostní a hygienické požadavky při uvádění výrobků na trh Běloruska
  • Technické, bezpečnostní a hygienické požadavky při uvádění výrobků na trh Turecka
  • Technické, bezpečnostní a hygienické požadavky při uvádění výrobků na trh Asie
  • Technické, bezpečnostní a hygienické požadavky při uvádění výrobků na trh Chorvatska

5. FINANCOVÁNÍ PROJEKTU:

Finanční zdroje z veřejného zdroje činí 70% celkových uznatelných (nákladů bez DPH) nákladů projektu dle pravidla „de Minimis“ a spoluúčast žadatele činí zbylých 30%.

6. ČASOVÝ HARMONOGRAM PROJEKTU:

  • Zahájení projektu: prosinec 2006
  • Ukončení projektu: únor 2008


Za aktuálnost údajů odpovídá: Ing. Patrik Punčochář

Aktualizováno: 1.3.2016
 
> Webdesign studio