Česky | English | Deutsch | Polski | По-русски | 中文 | 한국어 | Hrvatski | Türkie | ไทย |
O firmě
Rozšíření rozsahu akreditace AKL o kalibraci měřičů zatmavení autoskel

Kalibrační laboratoř v rámci rozšiřování služeb nabízí akreditovanou kalibraci měřičů zatmavení skel. Kalibrace těchto měřičů je důležitá pro zjištění hodnoty propustnosti světla a to především u autoskel, kde nejnižší povolená hodnota propustnosti světla čelního skla a bočních skel je 70%. Služba je vhodná především pro autoservisy a firmy, provádějící instalaci a kontroly tónovaných skel či zatmavovacích fólií.  
Odkaz na akreditaci zde.
Odkaz na kalibrační laboratoř zde.


ČSN EN ISO 9000:2016 v české verzi

V souvislosti s normou ISO 9001:2015 byla nově vydána také ISO 9000:2015 Systémy managementu kvality - Základní principy a slovník. Česká verze této normy je dostupná od 02/2016 jako ČSN EN ISO 9000:2016.


ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN EN ISO 14001:2016 na ČSN online

Registrovaní uživatelé mohou od 19.1.2016 na stránkách https://csnonline.unmz.cz/ stahovat českou verzi revidovaných norem ISO 9001 a ISO 14001.


Ukončení smluvní spolupráce se společností Sastek, Turecko

Ke dni 31. 8. 2015 byla ukončena smluvní spolupráce s tureckým obchodním zástupcem ITC, firmou „Sastek Conformity Assessment Services Industry and Trade Inc“.


Nařízení vlády 151/2015 Sb. upravující požadavky na hračky

Od 21.12.2015 vstoupí v účinnost nařízení vlády 151/2015 Sb., které upravuje požadavky na hračky z hlediska jejich chemických vlastností. Změna se týká zpomalovačů hoření TCEP, TCPP, TDCP (dodatek C, příloha II), Bisfenolu A (dodatek C, příloha II) a použití niklu v hračkách (dodatek A, příloha II).


ITC proExport

O firmě » Projekty

ITC - proExport - Marketingový projekt pro expanzi na asijský trh zkušebnictví.

ÚVOD

Tento projekt je spolufinancován Evropským fondem pro regionální rozvoj a Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR.

1. IDENTIFIKACE PROGRAMU:

Název programu: Operační program průmysl a podnikání (OPPP)

Program – Marketing

Opatření 2.1.

2. PŘEDMĚT PROJEKTU:

Předmětem projektu je zpracování marketingových materiálů v anglickém jazyce, které svým charakterem, obsahem a zaměřením výrazně dopomohou k naplnění výsledných cílů celého projektu.

3. CÍL PROJEKTU:

Projekt reaguje na vývoj světové ekonomiky přenášet výrobní procesy do teritorií s výraznější levnější pracovní silou - tedy do oblastí východní a jihovýchodní asie. Projekt je zaměřen na podporu exportních aktivit s jasným cílem proniknout na trh zkušebnictví v oblasti Číny, Koreje a Indie. Do těchto oblastí směřují všechny velké konkurenční zkušební ústavy.
Cílem projektu je navázat na již realizovaný projekt ITC-TurEx s využitím všech jeho vytvořených prostředků a nabytých zkušeností a také doplnit nabízený okruh služeb o oblasti neharmonizované sféry, která je pro každý členský stát EU jiná a tudíž specifická. Nedílnou součástí projektu je spolupodílení se ITC, co by evropského experta v oblasti zkušebnictví a certifikace, na ochraně oprávněného zájmu evropského regionu, který je stále více pod tlakem nekvalifikovaných asijských subjektů.
Projekt zahrnuje logickou ucelenou skupinu marketingových nástrojů pro realizaci vstupu na asijský trh zkušebnictví s použitím výstupů projektu ITC-TurEx.

4. ŘEŠENÍ PROJEKTU:

  • Několika stránková barevná brožurka v anglické a čínské jazykové mutaci
  • Anglické novoročenky
  • Multimediální propagační CD s profesionální grafikou a ozvučením v anglické mutaci sloužící k video projekci na veletrzích a výstavách
  • Vizualizační digitální materiály pro prezentaci specifických okruhů posuzování bezpečnosti a vlivu na zdraví výrobků
  • Reklamní propagační předměty
  • Inzerce v katalogu exportní agentury PP Agency na celou stranu A4 vydávaný při exportních partenariátech
  • Tvorba nových internetových stránek ITC zahrnující, grafický návrh, zpracování, překlady do nových jazykových mutací - čínština, korejština, turečtina, chorvatština, polština, ruština
  • Čínský mezinárodní veletrh zdravotnických prostředků (59. Mezinárodní veletrh zdravotnické techniky, Zhengzhou, China)

5. FINANCOVÁNÍ PROJEKTU:

Finanční zdroje z veřejného zdroje činí 46% celkových uznatelných (nákladů bez DPH) nákladů projektu a spoluúčast žadatele činí zbylých 54%.

6. ČASOVÝ HARMONOGRAM PROJEKTU:

  • Zahájení projektu: 1.10.2006
  • Ukončení projektu: 28.2.2008


Za aktuálnost údajů odpovídá: Ing. Patrik Punčochář

Aktualizováno: 1.3.2016
 
> Webdesign studio