Česky | English | Deutsch | Polski | По-русски | 中文 | 한국어 | Hrvatski | Türkie | ไทย |
O firmě
veletrh BUDMA 2017

Vážení obchodní přátelé, zveme Vás k návštěvě naší expozice na mezinárodním stavebním veletrhu Budma 2017, který se uskuteční v termínu 07.02.–10.02.2017 v Polské Poznani. Těšíme na vaši návštěvu v hale 3, stánek č. 41. Bližší informace poskytne Ing. Pašiaková Taťána, tel: +420605263646, e-mail: marketing@itczlin.cz


veletrh Spielwarenmesse 2017

Vážení obchodní přátelé, zveme Vás k návštěvě naší expozice na mezinárodním veletrhu hraček Spielwarenmesse 2017, který se uskuteční v termínu 1.2. – 6. 2. 2017 v Německém Norimberku. Těšíme na vaši návštěvu v hale 11.1, stánek F-07. Bližší informace poskytne Ing. Pašiaková Taťána, tel: +420605263646, e-mail: marketing@itczlin.cz


Pozvánka na seminář - Bezpečné provozování dětských hřišť

Dne 25. 1. 2017 pořádá ITC seminář Bezpečné provozování dětských hřišť. Využijte příležitosti a zdokonalte své znalosti legislativy, norem, kontrolních a servisních mechanismů v souladu s normami řady EN 1176. Více informací, včetně přihlášky, naleznete na stránkách semináře ZDE v sekci vzdělávání. Na vaši účast se těší organizátoři.


Nový dokument NBOG

V seznamu dokumentů NBOG byly doplněny aktualizované a nové verze dokumentů. Změny byly zvýrazněny. Sekce s dokumenty ZDE


Ocenění ITC fakultou aplikované informatiky (FAI) při UTB Zlín

Dne 19.10.2016 převzal RNDr. Radomír Čevelík, místopředseda představenstva ITC, ocenění v podobě bronzové pamětní medaile za dlouhodobou podporu rozvoje FAI v oblasti propojení výzkumné organizace s industriální sférou.


ITC proExport

O firmě » Projekty

ITC - proExport - Marketingový projekt pro expanzi na asijský trh zkušebnictví.

ÚVOD

Tento projekt je spolufinancován Evropským fondem pro regionální rozvoj a Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR.

1. IDENTIFIKACE PROGRAMU:

Název programu: Operační program průmysl a podnikání (OPPP)

Program – Marketing

Opatření 2.1.

2. PŘEDMĚT PROJEKTU:

Předmětem projektu je zpracování marketingových materiálů v anglickém jazyce, které svým charakterem, obsahem a zaměřením výrazně dopomohou k naplnění výsledných cílů celého projektu.

3. CÍL PROJEKTU:

Projekt reaguje na vývoj světové ekonomiky přenášet výrobní procesy do teritorií s výraznější levnější pracovní silou - tedy do oblastí východní a jihovýchodní asie. Projekt je zaměřen na podporu exportních aktivit s jasným cílem proniknout na trh zkušebnictví v oblasti Číny, Koreje a Indie. Do těchto oblastí směřují všechny velké konkurenční zkušební ústavy.
Cílem projektu je navázat na již realizovaný projekt ITC-TurEx s využitím všech jeho vytvořených prostředků a nabytých zkušeností a také doplnit nabízený okruh služeb o oblasti neharmonizované sféry, která je pro každý členský stát EU jiná a tudíž specifická. Nedílnou součástí projektu je spolupodílení se ITC, co by evropského experta v oblasti zkušebnictví a certifikace, na ochraně oprávněného zájmu evropského regionu, který je stále více pod tlakem nekvalifikovaných asijských subjektů.
Projekt zahrnuje logickou ucelenou skupinu marketingových nástrojů pro realizaci vstupu na asijský trh zkušebnictví s použitím výstupů projektu ITC-TurEx.

4. ŘEŠENÍ PROJEKTU:

  • Několika stránková barevná brožurka v anglické a čínské jazykové mutaci
  • Anglické novoročenky
  • Multimediální propagační CD s profesionální grafikou a ozvučením v anglické mutaci sloužící k video projekci na veletrzích a výstavách
  • Vizualizační digitální materiály pro prezentaci specifických okruhů posuzování bezpečnosti a vlivu na zdraví výrobků
  • Reklamní propagační předměty
  • Inzerce v katalogu exportní agentury PP Agency na celou stranu A4 vydávaný při exportních partenariátech
  • Tvorba nových internetových stránek ITC zahrnující, grafický návrh, zpracování, překlady do nových jazykových mutací - čínština, korejština, turečtina, chorvatština, polština, ruština
  • Čínský mezinárodní veletrh zdravotnických prostředků (59. Mezinárodní veletrh zdravotnické techniky, Zhengzhou, China)

5. FINANCOVÁNÍ PROJEKTU:

Finanční zdroje z veřejného zdroje činí 46% celkových uznatelných (nákladů bez DPH) nákladů projektu a spoluúčast žadatele činí zbylých 54%.

6. ČASOVÝ HARMONOGRAM PROJEKTU:

  • Zahájení projektu: 1.10.2006
  • Ukončení projektu: 28.2.2008


Za aktuálnost údajů odpovídá: Ing. Patrik Punčochář

Aktualizováno: 1.3.2016
 
> Webdesign studio