Česky | English | Deutsch | Polski | По-русски | 中文 | 한국어 | Türkie |
ITC
O firmě
Česká obchodní inspekce nebude akceptovat další distribuci a prodej osobních ochranných prostředků, které nesplňují všechny požadavky nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/425 ze dne 9. března 2016 o osobních ochranných prostředcích.

více informací na odkaze:  

https://www.coi.cz/oznameni-k-oop/


Informace ohledně zkoušek emisního chování dle normy VW 50180 koncernu Volkswagen pro interiérové díly automobilů

 


Aktuální informace k dotazům na podmínky/požadavky pro uvádění obličejových masek (roušek, respirátorů na trh EU)

 


Nová služba v oblasti testování stavebních výrobků, určených do interiérů pobytových prostor

 


UVÁDĚNÍ ROUŠEK A RESPIRÁTORŮ NA TRH

Vážení klienti,

Ministerstvo průmyslu a obchodu zveřejnilo tiskovou zprávu, věnovanou aktuálnímu tématu „CO JE TŘEBA SPLŇOVAT PŘI UVÁDĚNÍ ROUŠEK A RESPIRÁTORŮ NA TRH?

Více informací, včetně příruček a souvisejících služeb ITC naleznete ZDE


Systém řízení podle ISO 9001

Institut pro testování a certifikaci , a. s. má zaveden systém řízení kvality podle principů ČSN EN ISO 9001 jehož nedílnou součástí je POLITIKA KVALITY. Základním principem činnosti společnosti je tvorba duchovních a materiálních hodnot cestou trvalého uspokojování potřeb zákazníků a zájemců o produkty společnosti vysoce odbornými, rychlými, dokonalými a komplexními výkony. Uspokojení potřeb a očekávání zákazníka musí být hnacím motorem rozvoje společnosti. Zárukou kvality a spolehlivosti všech zajišťovaných produktů je tým spokojených, kvalifikovaných a motivovaných pracovníků.

ORIENTACE NA ZÁKAZNÍKA:

  • Spokojenost zákazníka je prioritou ITC.
  • Při poskytování produktů je vždy uplatňován nediskriminační přístup.
  • Požadavky zákazníka na kvalitu poskytovaného produktu, dodržení smluvních podmínek, povinností a závazků vůči zákazníkovi musí být stanoveny a naplněny. Dodržení dohodnutých termínů je součást základních principů činnosti ITC.
  • Každý pracovník by měl vědět, co zákazník žádá, případně mohl žádat, co zákazník potřebuje, případně mohl by potřebovat, co ještě ITC může zákazníkovi nabídnout a co pro to může udělat organizační útvar, ve kterém je pracovník zařazen.
  • Každý pracovník má povinnost hledat způsoby, jak trvale zlepšovat činnosti a postupy společnosti směřující k zachování nebo k rozšíření stávajících kompetencí, zajišťujících vedle potřebné kvality a profesionální úrovně nabízených produktů také jejich komplexnost.
  • Každý pracovník musí pro zákazníka udělat vše, v rámci pracovního vztahu, co je v jeho silách a neohrozí jeho mlčenlivost, objektivitu a nestrannost.
  • Každá dodávka produktu by měla v místě určení vytvořit doporučení pro další obchod.
  • Při realizaci zakázek splňujeme závazek objektivity a nestrannosti, který chápeme jako jeden z nejdůležitějších aspektů zabezpečujících důvěru v činnosti prováděné ITC.

ORIENTACE NA PRACOVNÍKY:

  • Vedoucí pracovníci a ITC jako celek vytvářejí podmínky pro stabilitu kolektivu odborně způsobilých a motivovaných pracovníků usilujících o neustálé zvyšování odborné úrovně a komplexnosti nabízených produktů.
  • Vnitřní spoluprací pracovníků vytváříme navenek synergický efekt znásobující pověst ITC jako homogenního seskupení špičkových profesionálů, kteří vědí, co zákazník potřebuje, chce nebo může chtít, a také vědí, jak jeho očekávání uspokojit a co za svoji práci spravedlivě požadovat.
  • Vedení ITC posiluje dobré a dlouhodobé vazby se zaměstnanci a přispívá tak k důvěře zaměstnanců vůči firmě. Loajalita, osobní aktivita a zájem o zvyšování profesní kvalifikace jsou velkým příspěvkem zaměstnanců k dalšímu rozvoji ITC.

ORIENTACE NA DODAVATELE:

  • Se svými dodavateli ITC spolupracuje na principu dlouhodobého partnerství, jež přináší užitek všem zainteresovaným stranám.
  • Od dodavatelů společnost vyžaduje vysokou kvalitu dodávaných produktů.

ORIENTACE NA TRVALE UDRŽITELNÉ PODNIKÁNÍ

  • Společenská odpovědnost:
  • ITC si je vědom odpovědnosti za dopady svojí činnosti na společnost.
  • ITC je organizován a provozován tak, aby za všech okolností bylo zaručeno etické chování, nezávislost, objektivita a nestrannost jeho činností.
     
  • Procesní řízení:
  • ITC vytváří dostatečné vlastní zdroje jako nezbytnou podmínku svého budoucího rozvoje.
  • Nedílnou součástí firemní kultury je vyhledávání cest vedoucích k vysoké rentabilitě, ke zlepšení efektivnosti systému managementu a zlepšování kvality produktů a všech aktivit. Tomu je podřízena organizace i způsob práce.
  • Zásady systému managementu umožňují otevřenost v rozhodnutích a aktivitách ITC. Jsou prostředkem k transparentnímu naplnění očekávání zainteresovaných stran (pracovníků, akcionářů, zákazníků, orgánů veřejné správy a široké veřejnosti).
     
  • Bezpečnost informací:
  • Principy řízení informační bezpečnosti v ITC určují rámec informační bezpečnosti a stanovují jasně formulované zásady, které jsou v ITC aplikovány.
  • Pracovníci ITC znají své základní odpovědnosti a povinnosti při práci s informacemi a ICT.
     
  • Životní prostředí:
  • ITC vyžaduje od všech svých pracovníků zodpovědné chování k životnímu prostředí.
  • ITC dbá na zodpovědné chování se k životnímu prostředí a na efektivní využívání energií.
  • Při zabezpečování všech výkonů v ITC se chováme tak, abychom zabránili úniku škodlivých emisí, minimalizovali vznik odpadů a tím limitovali potenciální nebezpečí pro přírodu.


Zlín, červen 2015

Za aktuálnost údajů odpovídá: Ing. Dušan Shejbal, Ph.D.

Aktualizováno: 7.1.2021
© ITC - Institut pro testování a certifikaci, a.s. | Tel.: +420 572 779 922 | E-mail: itc@itczlin.cz
Webdesign studio
Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více o cookies SOUHLASÍM