Česky | English | Deutsch | Polski | По-русски | 中文 | 한국어 | Hrvatski | Türkie | ไทย |
ITC
O firmě
Kontakty na vedoucí pracovníky divize certifikace v průběhu stěhování na nová pracoviště

Vážení klienti, v případech, kdy se Vám nepodaří dovolat na pevnou linku pracovníků divize certifikace, kontaktujte prosím vedoucí pracovníky příslušných pracovišť na mobilních telefonech. KONTAKTY NALEZNETE ZDE


Stěhování pracovišť divize certifikace do nových prostor společnosti ITC

Vážení klienti, v průběhu měsíce dubna 2019 probíhá stěhování pracovišť divize certifikace do nových prostor společnosti ITC v budově 113, areál Svit (adresa: Třída Tomáše Bati 5264, vstup z ulice Malotova).


V případě, že plánujete osobní návštěvu s pracovníky divize certifikace, potvrďte si s dotčeným pracovníkem MÍSTO SETKÁNÍ.


PF 2019

Vážení klienti, děkujeme za projevenou důvěru v uplynulém roce.

Rádi bychom tuto příležitost využili, abychom Vám v roce 2019 popřáli pevné zdraví, štěstí a hodně úspěchů v osobním i profesním životě.


Slavnostní večer Rady kvality České republiky 2018

Dne 27.11.2018 proběhl ve Španělském sále Pražského hradu Slavnostní večer Rady kvality České republiky 2018. Institut pro testování a certifikaci, a.s. jako správce značek "Bezpečné hračky“ a  "ITC certifikovaná kvalita“ předal prostřednictvím generálního ředitele Mgr. Jiřího Heše ocenění společnostem Tescoma, s.r.o. za výrobek "Konvice MONTE CARLO“ a Fatra a.s. za výrobek "Podložka s hrazdou pro miminka“. Oceněným společnostem gratulujeme.


Nový plynový chromatograf v laboratoři analytické chemie

V srpnu tohoto roku laboratoř analytické chemie pořídila a zprovoznila nový plynový chromatograf s hmotnostní detekcí Shimadzu GCMS-QP2020, vybavený termální desorpcí TD-30, který je v laboratoři používán pro analýzy emisí organických látek.


Systém řízení podle ISO 9001

Institut pro testování a certifikaci , a. s. má zaveden systém řízení kvality podle principů ČSN EN ISO 9001 jehož nedílnou součástí je POLITIKA KVALITY. Základním principem činnosti společnosti je tvorba duchovních a materiálních hodnot cestou trvalého uspokojování potřeb zákazníků a zájemců o produkty společnosti vysoce odbornými, rychlými, dokonalými a komplexními výkony. Uspokojení potřeb a očekávání zákazníka musí být hnacím motorem rozvoje společnosti. Zárukou kvality a spolehlivosti všech zajišťovaných produktů je tým spokojených, kvalifikovaných a motivovaných pracovníků.

ORIENTACE NA ZÁKAZNÍKA:

  • Spokojenost zákazníka je prioritou ITC.
  • Při poskytování produktů je vždy uplatňován nediskriminační přístup.
  • Požadavky zákazníka na kvalitu poskytovaného produktu, dodržení smluvních podmínek, povinností a závazků vůči zákazníkovi musí být stanoveny a naplněny. Dodržení dohodnutých termínů je součást základních principů činnosti ITC.
  • Každý pracovník by měl vědět, co zákazník žádá, případně mohl žádat, co zákazník potřebuje, případně mohl by potřebovat, co ještě ITC může zákazníkovi nabídnout a co pro to může udělat organizační útvar, ve kterém je pracovník zařazen.
  • Každý pracovník má povinnost hledat způsoby, jak trvale zlepšovat činnosti a postupy společnosti směřující k zachování nebo k rozšíření stávajících kompetencí, zajišťujících vedle potřebné kvality a profesionální úrovně nabízených produktů také jejich komplexnost.
  • Každý pracovník musí pro zákazníka udělat vše, v rámci pracovního vztahu, co je v jeho silách a neohrozí jeho mlčenlivost, objektivitu a nestrannost.
  • Každá dodávka produktu by měla v místě určení vytvořit doporučení pro další obchod.
  • Při realizaci zakázek splňujeme závazek objektivity a nestrannosti, který chápeme jako jeden z nejdůležitějších aspektů zabezpečujících důvěru v činnosti prováděné ITC.

ORIENTACE NA PRACOVNÍKY:

  • Vedoucí pracovníci a ITC jako celek vytvářejí podmínky pro stabilitu kolektivu odborně způsobilých a motivovaných pracovníků usilujících o neustálé zvyšování odborné úrovně a komplexnosti nabízených produktů.
  • Vnitřní spoluprací pracovníků vytváříme navenek synergický efekt znásobující pověst ITC jako homogenního seskupení špičkových profesionálů, kteří vědí, co zákazník potřebuje, chce nebo může chtít, a také vědí, jak jeho očekávání uspokojit a co za svoji práci spravedlivě požadovat.
  • Vedení ITC posiluje dobré a dlouhodobé vazby se zaměstnanci a přispívá tak k důvěře zaměstnanců vůči firmě. Loajalita, osobní aktivita a zájem o zvyšování profesní kvalifikace jsou velkým příspěvkem zaměstnanců k dalšímu rozvoji ITC.

ORIENTACE NA DODAVATELE:

  • Se svými dodavateli ITC spolupracuje na principu dlouhodobého partnerství, jež přináší užitek všem zainteresovaným stranám.
  • Od dodavatelů společnost vyžaduje vysokou kvalitu dodávaných produktů.

ORIENTACE NA TRVALE UDRŽITELNÉ PODNIKÁNÍ

  • Společenská odpovědnost:
  • ITC si je vědom odpovědnosti za dopady svojí činnosti na společnost.
  • ITC je organizován a provozován tak, aby za všech okolností bylo zaručeno etické chování, nezávislost, objektivita a nestrannost jeho činností.
     
  • Procesní řízení:
  • ITC vytváří dostatečné vlastní zdroje jako nezbytnou podmínku svého budoucího rozvoje.
  • Nedílnou součástí firemní kultury je vyhledávání cest vedoucích k vysoké rentabilitě, ke zlepšení efektivnosti systému managementu a zlepšování kvality produktů a všech aktivit. Tomu je podřízena organizace i způsob práce.
  • Zásady systému managementu umožňují otevřenost v rozhodnutích a aktivitách ITC. Jsou prostředkem k transparentnímu naplnění očekávání zainteresovaných stran (pracovníků, akcionářů, zákazníků, orgánů veřejné správy a široké veřejnosti).
     
  • Bezpečnost informací:
  • Principy řízení informační bezpečnosti v ITC určují rámec informační bezpečnosti a stanovují jasně formulované zásady, které jsou v ITC aplikovány.
  • Pracovníci ITC znají své základní odpovědnosti a povinnosti při práci s informacemi a ICT.
     
  • Životní prostředí:
  • ITC vyžaduje od všech svých pracovníků zodpovědné chování k životnímu prostředí.
  • ITC dbá na zodpovědné chování se k životnímu prostředí a na efektivní využívání energií.
  • Při zabezpečování všech výkonů v ITC se chováme tak, abychom zabránili úniku škodlivých emisí, minimalizovali vznik odpadů a tím limitovali potenciální nebezpečí pro přírodu.


Zlín, červen 2015

Za aktuálnost údajů odpovídá: Ing. Dušan Shejbal, Ph.D.

Aktualizováno: 3.1.2018
 
Webdesign studio
Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více o cookies SOUHLASÍM